Forum

Kommentarer til »Brug mor og barn-potteplanten ude i haven året rundt«

På denne side finder du kommentarer til teksten Brug mor og barn-potteplanten ude i haven året rundt. Hvis du vil skrive en ny kommentar, kan det være en god idé at læse teksten først.

1 af 3 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Bjm, 31. maj 2005 kl. 7.52

Ikke bare overlevede mine "mor og barn"-planter (Tolmiea menziesii) i haven vinteren over. Både dem i jorden og dem i krukker. De står nu og har fået lange skud med ganske små klaser som bliver til minigule blomster. Jeg har kendt denne plante siden min barndom og kender kun til at et lille skud der normalt kommer inde i bladhjørnet. Aldrig har jeg set disse lange stængler som i øvrigt er utrolig smukke og holdbare i vaser. Har andre forsøgt sig? Billede kan sendes – hvis det er ønskeligt.

2 af 3 Skriv nyt svar | Link

Skrevet af: Margit Anthoniussen, 21. juli 2006 kl. 19.39

Slettet af administrator 30. juli 2014 kl. 13.35.

3 af 3 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Bente Munk, 8. juli 2008 kl. 18.57

Den vil helst have vand i underskålen. Og det som er tilbage efter et kvarter fjernes.

Nyt svar til emnet »Brug mor og barn-potteplanten ude i haven året rundt«

Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.

Brugernavn (e-mail-adresse):

Her er du: Forsiden > Forum > Kommentarer > Kommentarer til »Brug mor og barn-potteplanten ude i haven året rundt«

Søg:

St�t Havenyt.dk

Til forsiden…

Besøg Landsforeningen Praktisk Økologis hjemmesider