Forum

Kommentarer til »Hvor langt kan vi beskære en blåregn ned og tåler de at blive flyttet?«

På denne side finder du kommentarer til teksten Hvor langt kan vi beskære en blåregn ned og tåler de at blive flyttet? Hvis du vil skrive en ny kommentar, kan det være en god idé at læse teksten først.

1 af 3 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: S. Sonne, 28. maj 2003 kl. 13.39

Jeg vil blot sige, at min mand og jeg er ret uerfarne haveejere. Vi flyttede sidste efterår (2002) vores blåregn. Vi havde hørt, at det kunne gå galt, så vi tog det som et eksperiment Det var hårdt arbejde og mange rødder måtte vi skære over. Da vi havde flyttet den, begyndte den at visne efter et par dage. Den så helt død ud. Men min mand var stædig. I april begyndte den pludselig at live op, og sandelig om den ikke her i starten af maj kvitterede med at sætte blomster. Dog ikke med samme mængde som de foregående år. Så det kan lade sig gøre.

2 af 3 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Annette Struckmann, 25. maj 2004 kl. 14.23

Goddag,

Jeg har en blåregn, som efterhånden er 3 år.

Den har endnu ikke haft en eneste blomst, hvad gør jeg forkert?

3 af 3 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Karna Maj, 26. maj 2004 kl. 10.43

Læs svaret til dette spørgsmål – her er en evt. forklaring på at din blåregn ikke blomstrer endnu. Det er antagelig kun et spørgsmål om tid, hvis planten ellers trives.

www.havenyt.dk/spoergsmaal/1518.html

Nyt svar til emnet »Hvor langt kan vi beskære en blåregn ned og tåler de at blive flyttet?«

Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.

Brugernavn (e-mail-adresse):

Her er du: Forsiden > Forum > Kommentarer > Kommentarer til »Hvor langt kan vi beskære en blåregn ned og tåler de at blive flyttet?«

Søg:

Støt Havenyt.dk

Til forsiden…

Besøg Landsforeningen Praktisk Økologis hjemmesider