Forum

Kommentarer til »Lav dit eget elektriske sneglehegn«

På denne side finder du kommentarer til teksten Lav dit eget elektriske sneglehegn. Hvis du vil skrive en ny kommentar, kan det være en god idé at læse teksten først.

1 af 4 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Ole Nielsen, 16. december 2007 kl. 6.38

Det lyder meget interessant, så mange tak for ideen.

Med venlig hilsen
Ole Nielsen

2 af 4 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Annette Jarmbæk, 18. december 2007 kl. 12.28

Hej Gunner.

Jeg syntes det er en ret fin ide du har fået der. Jeg har desværre ikke et hak forstand på hvordan tingene forbindes med hinanden. Har du mulighed for at lægge et billede/oversigtstegning ind her?

Mvh,
Annette

3 af 4 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Holger Petersen, 5. april 2008 kl. 17.31

Genialt!

Bruger du galvaniseret ståltråd som leder og hvilken tykkelse er efter din erfaring den bedste?

Er den afstand til brættet, som kronmuffen giver efter din erfaring lille nok til at ingen snegle kan kravle under uden at røre trådene?

De større snegle må jo nødvendigvis kravle over. Er hegnet ogås effektivt over for disse?

Jeg har i forvejen en trækant rundt om hele køkkenhaven, men da de jordspyd, som fastholder trærammen står på ydersiden af dette hegn med 50 centimeters mellemrum er jeg nødt til at montere hegnet på indersiden. Tror du det vil fungere lige så godt der som på ydersiden?

Mvh.

Holger

4 af 4 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Holger Petersen, 5. april 2008 kl. 17.33

Genialt!

Bruger du galvaniseret ståltråd som leder og hvilken tykkelse er efter din erfaring den bedste?

Er den afstand til brættet, som kronmuffen giver efter din erfaring lille nok til at ingen snegle kan kravle under uden at røre trådene?

De større snegle må jo nødvendigvis kravle over. Er hegnet ogås effektivt over for disse?

Jeg har i forvejen en trækant rundt om hele køkkenhaven, men da de jordspyd, som fastholder trærammen står på ydersiden af dette hegn med 50 centimeters mellemrum er jeg nødt til at montere hegnet på indersiden. Tror du det vil fungere lige så godt der som på ydersiden?

Mvh.

Holger

Nyt svar til emnet »Lav dit eget elektriske sneglehegn«

Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.

Brugernavn (e-mail-adresse):

Her er du: Forsiden > Forum > Kommentarer > Kommentarer til »Lav dit eget elektriske sneglehegn«

Søg:

Støt Havenyt.dk

Til forsiden…

Besøg Landsforeningen Praktisk Økologis hjemmesider