På denne side finder du kommentarer til teksten Ukrudtsbekæmpelse på arealer med sten, grus og jord. Hvis du vil skrive en ny kommentar, kan det være en god idé at læse teksten først.

Skrevet af: Søren Hansen, 4. november 2009 kl. 16.18
Hent jeres skærver hos munck asfald, kig på nettet hvor jeg lokale fabrik ligger og kør ud og hent en trailer fuld der. jeg gav 300 kr. for 800 kg. hvilket er noget billigere ind at få det bragt. Jeg undersøgte prisen hos stark før jeg købte og blev noget overrasket over at de skulle have 1700 kr. for 1000 kg. Værsgo lige et tip fra mig :-)

Skrevet af: Søren Duun, 4. november 2009 kl. 16.53
Hvor mange cm skærver ligger du ud og kan det holde ukrudtet hel væk?

Skrevet af: Søren Hansen, 6. november 2009 kl. 11.26
Hej Søren jeg/vi lægger 5 cm ud hvor der ikke skal færdes tung trafik og lægger to lag fiberdug under. underlaget er renset for ukrudt før dette foretages. intet kan holde ukrudt helt væk, men piller når det kommer :-) (Det er vigtigt at fiberdugbanerne overlapper hinanden med min. 15 cm)

Skrevet af: Søren Duun, 6. november 2009 kl. 11.33
Ok, for jeg var bange for at du ville ligge skærverne ud på den bare jord, for så ville du få nogle problemer og ikke den ønskede virkning. Men det du bekriver der lyder meget fornuftig. Jeg har set mange, haveejere, der har været i Bilka eller byggemarket for at købe bark flis, som de så har lag ud i tynde lag og undret sig over at der stadig kom ukrudt.
Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.
Her er du: Forsiden > Forum > Kommentarer > Kommentarer til »Ukrudtsbekæmpelse på arealer med sten, grus og jord«