På denne side finder du kommentarer til teksten En ræv i baghaven. Hvis du vil skrive en ny kommentar, kan det være en god idé at læse teksten først.
Skrevet af: Anna K., 23. august 2010 kl. 20.09
Jeg har altså mistet 4 voksne katte og 4 killinger og jeg er ret sikker på at det enten er en ræv eller en mårhund der har taget dem.....Jeg hørte en underlig gøen en nat og så et ræveligende dyr løbe bort. Dagen efter var en killing forsvundet, og en lå i gårdspladsen og var død. Så jeg tror altså ikke det er en myte.

Skrevet af: Lis P., 24. august 2010 kl. 7.58
Anna en ræv hoster på sådan en sjov måde, den gøer ikke, det lyder lidt ligesom hvis du trækker vejeret nede fra maven og så op og istedet for at hoste støder luften ud, men prøv at google dyrelyde så er jeg næsten sikker på at du kan finde de forskellige dyrs lyde.
Her er et link til mårhund
www.google.dk/imgres?imgurl=http://skysite.dk/nrviumjagt/billeder/untitled12345.gif&imgrefurl=http://nrviumjagt.skysite.dk/%3Fside%3D66343&usg=__lKkn5lJKk7_im0nHizdxIjTNHlg=&h=375&w=500&sz=71&hl=da&start=19&zoom=1&um=1&itbs=1&tbnid=1FnX2GA6Oz5ZhM:&tbnh=98&tbnw=130&prev=/images%3Fq%3Dm%25C3%25A5rhund%2Bi%2Bdanmark%26um%3D1%26hl%3Dda%26sa%3DN%26rls%3Dcom.microsoft:da:IE-SearchBox%26rlz%3D1I7_____da%26tbs%3Disch:1.
lis

Skrevet af: Mogens Madsen, 25. august 2010 kl. 11.47
- desværre er det sådan at nogle mennesker synes det er morsomt at have ræve i baghaven - men ræve hører til væk fra beboede områder - de er bærere af lopper , flåter og hundegalskab samt hjerte-lungeorm - så et godt råd er - lad være med at fodre katte og pindsvin hvor ræve og lign. kan komme til det
Skrevet af: Anna K., 28. august 2010 kl. 21.46
Har nu fundet lyden fra en ræv, og jeg er altså sikker på at det er en ræv. Der står også på skov og naturstyrelsens hjemmeside at nogle ræve godt kan lære sig at tage katte....
Skrevet af: Hans Petersen, 28. august 2010 kl. 22.34
Ræve tager katte. Især killinger og tamme voksne, der ikke har lært at forsvare sig på den hårde måde. En voksen vild er for besværlig. Der er for mange "øretæver" i luften.
Når det kommer til stykket, undgår ræve helst slagsmål. og katten har tidsler i vanterne.
Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.
Her er du: Forsiden > Forum > Kommentarer > Kommentarer til »En ræv i baghaven«