Forum

Kommentarer til »Kan man frøformere alpeviol med succes?«

På denne side finder du kommentarer til teksten Kan man frøformere alpeviol med succes? Hvis du vil skrive en ny kommentar, kan det være en god idé at læse teksten først.

1 af 2 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Mogens Madsen -Den Gamle Gartner, 16. marts 2011 kl. 11.55

- jeg har i mange år dyrket cyclamen i haven - jeg lader frøene være så skal myrerne af en eller anden årsag nok sørge for at sprede dem - jeg høster ca. 4-500 knolde om året -
M.M. fhv erhvervsgartner - n.b.- er der nogen der har brug for knolde så henvend jer på mmadsen@post tele.dk

2 af 2 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Holger Pedersen, 17. april 2011 kl. 0.50

Hej Mogens Madsen.

Jeg vil gerne have mulighed for, evt. at købe en masse cyklamen knolde til min have.
Nu har jeg jo fået kontakt med dig via din mail-adresse, som bare mangler et lille punktum, mellem post & tele.dk !
Så din mail-adresse jo er: mmadsen@post.tele.dk
Det havde jeg et besvær med at finde ud af, men det gik jo til sidst.
Jeg håber, som jeg skrev til dig, at du vil sende mig en mail, når det passer dig, at jeg kan komme forbi og evt. købe mig til en masse små knolde til min have.

Som jeg skrev til dig d. 12/4, så kan jeg samtidíg benytte mig af lejligheden, og besøge min gamle soldaterkammerat (087) Mogens Elgum, til en kop kaffe, som var det, vi vist drak mest af dengang. ;-)
Når I nu bor i den samme by.

Venlig hilsen
Holger
hope@post.tele.dk

Nyt svar til emnet »Kan man frøformere alpeviol med succes?«

Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.

Brugernavn (e-mail-adresse):

Her er du: Forsiden > Forum > Kommentarer > Kommentarer til »Kan man frøformere alpeviol med succes?«

Søg:

Støt Havenyt.dk

Til forsiden…

Besøg Landsforeningen Praktisk Økologis hjemmesider