Forum

Ændringsønsker til forummet

  Skriv nyt svar | Rapportér

Skrevet af: Jan E, 19. maj 2011 kl. 8.09

Mange tak for et super godt forum. Jeg er rigtig glad for det, men det skal ikke afholde mig fra at komme med forbedringsønsker. Jeg er godt klar over at det er nice-to-have-ønsker, men omvendt er nedenstående standard på de fleste andre fora.

[Forbedret søgefunktion]
Det bør være muligt at lave en 'avanceret søgning', så man kan indskrænke sin søgning.

[Citat-funktion]
Mange tråde at mega-lange. Det kan være svært at finde ud af hvem der svarer på hvad. En citat-funktion vil være hensigtsmæssigt.

[Spørg eksperterne]
På denne "første" side, under 'Spørg ekspertene':
www.havenyt.dk/spoergsmaal/
ville det være rart hvis oversigten over 'Seneste svar' gik meget længere tilbage, f.eks. seneste år. Så slipper man for at gå ind i hver underkategori, for at se om der er kommet nye spændende spørgsmål/svar.

[Oversigten over 'seneste svar' og 'nye emner']
www.havenyt.dk/forum/
Der bør være en angivelse af hvilken kategori spørgsmålet/emnet vedrører.

[Længere overskrifter]
Mange overskrifter er "neutralt" skrevet (beskriver ikke _tydeligt_ hvad spørgsmålet egentlig går på), fordi det kun er muligt at indtaste 40 karakterer i overskriften. Kunne udvides til f.eks. 50.

[Mulighed for at indsætte flere billeder]
Det vil være hensigtsmæssigt at man kan indsætte flere billeder i et indlæg. Er klar over man bare kan lave flere indlæg i træk ... men alligevel.

1 af 2 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Lone Brems, 19. maj 2011 kl. 20.31

Hej Jan E

Måske kan dit indlæg bedst besvares af redaktionen - brug adressen nederst på denne side.

Med venlig hilsen fra
Lone

2 af 2 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Jan E, 20. maj 2011 kl. 13.35

Har skrevet indlægget under Ris/Ros-kategorien, idet jeg tænkte, at redaktionen læser med her - og fordi det måske kunne inspirere andre brugere til at komme med andre forbedringsønsker.

Nyt svar til emnet »Ændringsønsker til forummet«

Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.

Brugernavn (e-mail-adresse):

Her er du: Forsiden > Forum > Ris og ros > Ændringsønsker til forummet

Søg:

Støt Havenyt.dk

Til forsiden…

Besøg Landsforeningen Praktisk Økologis hjemmesider