Hvor kan jeg købe en træbro?

Jeg har en lille skov, hvori der løber en lille å, og over den vil jeg godt have en lille træbro. Kan man købe en færdig?

Med venlig hilsen
Eva Kristiansen, januar 2007

Svar

Jeg har tidligere svaret på dit spørgsmål direkte med, at jeg ikke kendte leverandører af en færdig træbro.

Men nu har jeg faktisk lige set, at man kan købe en færdig havebro i massive douglasplanker, oven i købet fra douglasgraner, der har stået i de store skove omkring Silkeborg. Den ser solid ud og vil også passe til et skovmiljø.

Den fås fra 1m til 2m lang. Hvis man har brug for en længere bro, kan man få et tilbud fra firmaet, som selv fremstiller broerne. Se billeder og priser hos firmaet GreenTools.dk

Med venlig hilsen
Karna Maj

Kommentarer

Forhandlerguide

Land Højbede

Land Højbede og Plantekasser

Havearkitekt Lene Palmer

Havedesign i København og på Sjælland

Robinie.dk – SkovTrup

SkovTrup – Miljørigtigt Træ til haven

Her er du: Forsiden > Spørg eksperterne > Anlæg > Hvor kan jeg købe en træbro?