Hvad for noget plast anbefales til piledyrkning?

Vedr dyrkning af Pil…

Hvad for noget sort plast skal der lægges over og hvor kan man evt. købe dette?

Med venlig hilsen
Myrna Gobjerg, marts 2004

Svar

Den sorte plast skal være 0,15 mm tyk og af en kvalitet som kaldes ‘stormfolie’. Landmændene bruger den til at dække halmstakke o.a. Den kan derfor købes på foderstofforretninger og fås normalt i formaterne 8 gange 25 meter eller
10 gange 20 meter.

Held og lykke med pilene.

Med venlig hilsen
Tage Munch-Hansen

Kommentarer

Relaterede sider

Forhandlerguide

Rhododendron-Haven

Specialplanteskole og park

Blomstergården

Træer fra egne podekviste

Primabolig

Topkapning og beskæring af store træer

Spiroggro

Frø og stiklinger af træer og buske

Her er du: Forsiden > Spørg eksperterne > Buske og træer > Hvad for noget plast anbefales til piledyrkning?