Havrerod og jordskokker i økologisk kvalitet?

Hvor kan jeg købe økologiske havrerod og jordskokker til udplantning i min have

Med venlig hilsen
Kirsten Østergaard Rasmussen, marts 2002

Svar

Havrerod køber du som frø. Havrerod fås i økologisk kvalitet hos bl.a. Urtegartneriet og Solsikken – brug linket nederst til forhandlerguiden.

Jordskokker køber du som knolde til sætning. De fås i økologisk kvalitet fra Solsikken. Du kan også godt sætte dem, du kan købe som grønsager. Måske kender du en haveejer, som allerede dyrker økologiske jordskokker, og som kan undvære nogle stykker.

Se Forhandlerguiden.

Med venlig hilsen
Karna Maj

Kommentarer

Relaterede sider

Forhandlerguide

Søkjærgård Samsø

Staudemarken

Lægebaldrian,duftende,selvsående

Naturplanteskolen

Frøsnapperen

Grøntsags- & blomsterfrø til køkkenhaven

Land Højbede

Land Højbede og Plantekasser

Økologiens Have

Økologisk besøgshave

Gartneri Toftegaard

Anderledes øko grøntsager

Hvidløg og Vin

SÆTTEHVIDLØG, spisehvidløg og biovine

Solsikken

Alt til den økologiske have

Her er du: Forsiden > Spørg eksperterne > Køkkenhaven > Havrerod og jordskokker i økologisk kvalitet?