Har snegle lagt æg i georginerne?

Jeg har arvet en del georginer af min kære farmor. Disse har overvintret i vores kælder og skal nu til at i jorden. Desværre var min farmor meget plaget af store snegle sidste sommer. Kan disse have lagt æg, som evt. er overvintret, eller kan jeg roligt putte dem i jorden.

Med venlig hilsen
Marianne Post, april 2002

Svar

Der er ingen tvivl om, at sneglene har lagt æg, (og de er i øvrigt for længst udklækket), så hvis det ligger bag din bekymring, så er den velbegrundet.

Med venlig hilsen
Sten Porse

Kommentarer

Relaterede sider

Forhandlerguide

Solsikken

Alt til den økologiske have

Havearkitekt Lene Palmer

Havedesign i København og på Sjælland

Staudemarken

Stauder i potter.

Blomstergården

Duftende Georgin hentet hjem fra Canada.

Her er du: Forsiden > Spørg eksperterne > Prydhaven > Har snegle lagt æg i georginerne?