Hvor mange år skal der gå, før man igen kan plante roser uden at skifte jorden?

Jeg ved, at man ikke kan plante roser i samme jord. Hvor mange år skal der gå, før man igen kan plante roser uden at skifte jorden?

Med venlig hilsen
Lisbet Sahl, august 2002

Svar

I de producerende rosenplanteskoler venter man i mindst 7 år.

Med venlig hilsen
Sten Porse

Kommentarer

Relaterede sider

Forhandlerguide

Solsikken

Alt til den økologiske have

Blomstergården

Duftende Georgin hentet hjem fra Canada.

Staudemarken

Stauder i potter.

Havearkitekt Lene Palmer

Havedesign i København og på Sjælland

Her er du: Forsiden > Spørg eksperterne > Prydhaven > Hvor mange år skal der gå, før man igen kan plante roser uden at skifte jorden?