Hvor kan man købe Bionet?

Jeg kan se her på siden at I har bionet, men jeg kan ikke se, hvordan jeg bestiller det. Jeg skal bruge et stykke på 1 m × 2,5 m. Er det noget som jeg kan købe hos jer, eller kan I eventuelt henvise mig til en forhandler.

Med venlig hilsen
Flemming Pugaard, oktober 2010

Svar

Vi omtaler brug af Bionet, men vi forhandler det ikke. Havenyt.dk driver ikke salg, det lader vi de mange firmaer om, som handler med planter og tilbehør til have og haveliv.

Du kan finde firmaer i vores forhandlerguide. Jeg ved at en af vores annoncører Robinie.dk sælger bionet, men kun i afmålte stykker i 4 m bredde. Jeg kender ikke andre steder, hvor man lige nu kan købe Bionet.

Med venlig hilsen
Karna Maj

Kommentarer

Relaterede sider

Forhandlerguide

Robinie.dk – SkovTrup

Beskyt afgrøder med insektnet – bionet

Revira – det usynlige hegn

Det usynlig hegn mod uønskede dyr.

Borregaard BioPlant

Nyttedyr til drivhuset og haven.

Solsikken

Alt til den økologiske have

Her er du: Forsiden > Spørg eksperterne > Skadedyr > Hvor kan man købe Bionet?