Viburnum trilobum Red Wing – kan den købes?

Jeg har set billeder af Viburnum trilobum ‘Red Wing’, men kan ikke finde den i planteskolerne.

Kan I hjælpe mig?

Med venlig hilsen
Hans Erik Nielsen, maj 2015

Svar

Viburnum trilobum ‘Red Wing’ kan mig bekendt ikke fås i Danmark, men den skulle kunne fås i Sverige.

I denne Googlesøgning dukker der et par svenske planteskoler op, der har den i deres sortiment.

Med venlig hilsen
Lene Palmer
Selvstændig havearkitekt, Havearkitekt Lene Palmer

Kommentarer

Relaterede sider

Her er du: Forsiden > Spørg eksperterne > Botanik og plantenavne > Viburnum trilobum Red Wing – kan den købes?