Skrevet af: Søren Steensen, 10. juli 2008 kl. 22.00
Jeg er på udkig efter en smartere løsning end de grønne, runde plastikregnvandsbeholdere, som man kan købe i alle byggemarkeder. Jeg er ikke vild med udseendet, og så er de lidt for store til mit formål. Allerhelst går jeg efter en firkantet (evt. med runde hjørner) galvaniseret stålbeholder på en 100–120 liter, som der kan monteres en hane på.
Er der nogen der har nogle gode ideer? Findes sådan noget – eller noget lignende? Jeg mener at jeg engang hos en bager har set en beholder i den dur, som blev brugt til opbevaring af vistnok mel...
Skrevet af: Finn Hamburger, 12. august 2008 kl. 17.31
Er enig med Søren Steensen m.h.t. store grønne regnvandsbeholdere. Jeg er ligeledes interesseret i en mindre beholder på ca. 100 ltr.
Den vil ikke virke så dominerende i en rækkehus have. Samtlige byggemarkeder etc. hvor jeg har været, har den samme grønne 200ltr. model Hvis der er nogen som har kendskab til hvor man kan købe en mindre model vil jeg være meget glad for at få det at vide. Jeg kan godt leve med at den er af plast.
Skrevet af: Mogens; E., 12. august 2008 kl. 20.28
Til Finn...for et par år siden fandt jeg i en korn og foderstof forretning, en brugt 125 liters rund blå plastic tønde med sort låg. Aner ikke hvad de bruger dem til, men 50 kr. Den blev malet mørkegrøn så den er næsten "usynlig" i haven.
Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.