Skrevet af: L. Bentsen, 12. september 2009 kl. 11.02
Hej med jer
I plejer altid at være leveringsdygtige i gode råd omkring pasning af haven. Jeg håber nu, at I også har nogle gode tips til netbutikker eller andre, der sælger rigtig gode planteborde og reoler, der kan bruges i drivhuset eller til havearbejdet generelt.
Jeg glæder mig til at høre jeres bud.
Hilsen Lola
blog.lolabentsen.dk
Skrevet af: Leif, 22. oktober 2009 kl. 17.34
Prøv at se www.planteborde.dk
Skrevet af: Anja Egeriis, 22. oktober 2009 kl. 18.39
Hej Lola -
jeg har købt en galvaniseret reol i Silvan af dem, som kan bære 75 kg. pr. hylde til drivhuset.
Jeg bruger den i fuld højde, men den kan også bruges som arbejdsbord i 90 cm højde. Den er 40 cm dyb.
De har relativt tit tilbud på to af dem til omkring 500 kr. – jeg har givet 310 for min.
Skrevet af: Gry, 22. oktober 2009 kl. 20.44
Hej Lola
Jeg har et gammelt bord (I gammel stil – fundet i genbrug til ingen penge) som jeg har malet hvidt. Under bordet står en gammel flettet brændekurv med lerpotter i.
Har også en lænestol i flet og altid et hjørne fri på bordet til en kop kaffe ;O)
Har købt hyldeknægte og fået manden til at lave nogle hylder af gamle gulvbrædder – de er dog ikke sat op endnu men på vej.
Havehilsner herfra Gry (der har haft drivhus siden April 2009)
Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.