Forum

Hegnsproblemer

  Skriv nyt svar | Rapportér

Skrevet af: Jim Jacobsen, 20. februar 2014 kl. 22.18

Jeg har haft hegnssyn på vores grund og modparten er blevet pålagt at opsætte nyt fælleshegn,( for hans regning) hvilket han er igang med. Hegnet skulle have været færdigt d 2-1-2014. Han opsætter hegn i højden 1,8m i brædder 1 på 2. Bagsiden vendes mod mig hvilket er i orden, men tværbjælkerne er sat som han har lyst lidt på skrå oppe og nede, med skruer der rager gennem træet så børn og dyr kan komme tilskade. Det er håndværksmæssigt dårligt udført. Hvor skal jeg henvende mig, for at få udført, så det kommer til at se ordentlig ud. Jeg behøver næppe at fortælle at naboen og jeg ikke taler sammen Venlig hilsen jim jacobsen

1 af 5 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Mogens Madsen -Den Gamle Gartner, 21. februar 2014 kl. 8.17

skær skruerne af med en nedstryger eller vinkelsliber og plant buske eller lign. som dækker for synet så undgår du mere ballade eller sælg huset

2 af 5 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Tom Andersen, 21. februar 2014 kl. 10.37

Mogens, det var lige mine ord - kom videre mand!

3 af 5 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Søren S Duun, 21. februar 2014 kl. 13.35

Jeg tror desværre heller ikke at der er noget at gøre. Du får dit hegn som lovet, at det så ikke er håndværksmæssig korrekt udført er ærgeligt . Jeg tror ikke på at du kan klage over det med eksempelvis skruerne nogle steder . Prøv at få det bedste ud af resutatet, få sat noget grønt op ad hegnet i en pokkers fart . Her er søgefunktionen en stor hjælp til hvilket planter du kan anvende og ellers spørger du bare .

4 af 5 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Mogens; E., 21. februar 2014 kl. 20.45

Han har gjort alt arbejdet, så kan du godt fatte vinkelsliberen.
Derefter planter du klatreplanter.
Klematis, blåregn, vindruer, klatre hortensia, de gror meget hurtigt op.

5 af 5 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Karin P, 22. februar 2014 kl. 21.55

Hvis tværbjælkerne er MEGET skæve, kan du kræve hegnssyn igen, ellers var det måske en ide selv at sætte en "forside" op på din egen side.

Nyt svar til emnet »Hegnsproblemer«

Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.

Brugernavn (e-mail-adresse):

Her er du: Forsiden > Forum > Byhaver > Hegnsproblemer

Søg:

St�t Havenyt.dk

Til forsiden…

Besøg Landsforeningen Praktisk Økologis hjemmesider