Forum

Ukendt belægningssten

  Skriv nyt svar | Rapportér

Skrevet af: Gert Lynge, 7. april 2014 kl. 13.44

Hej

Jeg har forgæves været på jagt efter brugte eller nye belægningssten magen til nogle jeg har. Se evt. vedhæftede billede. Stenene er kvadratiske og ca. 10x10 cm (jeg har ikke lige fået dem målt, men de er ikke meget større end dem)...

Er der nogen der kender navnet på disse sten og evt. hvem der forhandler dem?

På forhånd tak for enhver hjælp.

PS: En større udgave af billedet kan evt. ses her: dl.dropboxusercontent.com/u/10082411/IMAG0425_stor.jpg

MVH
Gert Lynge

1 af 3 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Gert Lynge, 7. april 2014 kl. 15.59

Hejsa

Jeg har via XL byg fundet ud af at det er en "Manta Sten" lavet af Oranje Beton i Holstebro. Men den er desværre udgået...
Der er vel ikke nogen der har en dynge med nogle brugte liggene i den rigtige farve?

2 af 3 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Søren S Duun, 7. april 2014 kl. 16.33

Det er nok mere sandsynlig at der er en xl byg, der ligger inde med en rest.
Men vist de har nogle og på bagen er det nok ikke så sandsynligt.

Ellers skal du prøve at kontakte genbyg.dk på Amager som er en forretning, der gøre i brugte dele fra huse som de har revet ned, inkl. belægninger. Her er en chance . Held og lykke .

3 af 3 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Freya Grossmann, 7. april 2014 kl. 17.40

Eller lave en søgeagent på DBA, med et billede af stenene. Så kan det jo være, at der engang er nogen, der skal have udskiftet den slags sten.
Der er i hvert fald generelt rimelig mange fliser til salg/afhentning som folk piller op, når de skifter belægning.

Du kan forny din annonce i det uendelige, og se, hvornår nogen "bider på".

Nyt svar til emnet »Ukendt belægningssten«

Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.

Brugernavn (e-mail-adresse):

Her er du: Forsiden > Forum > Byhaver > Ukendt belægningssten

Søg:

Støt Havenyt.dk

Til forsiden…

Besøg Landsforeningen Praktisk Økologis hjemmesider