Forum

Beskæring af Busk Hansarose

  Skriv nyt svar | Rapportér

Skrevet af: Kaj Erik Sommer, 12. maj 2016 kl. 17.33

Hej med jer
Er det for sent at beskære vores meget store Busk Hansarose i år ?? .Jeg har vedhæftet et lidt dårligt billede fra to år siden hvor den står i blomst. Jeg havde tænkt at skære busken af i ca. 60 -70 cm i højen??

med venlig hilsen

Kaj

1 af 5 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Kaj Erik Sommer, 13. maj 2016 kl. 10.57

Hej med jer
Er det for sent at beskære vores meget store Rosa Hansa i år ?? Jeg havde tænkt at skære busken af i ca. 60 -70 cm i højden??

med venlig hilsen

Kaj

2 af 5 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Henry G., 13. maj 2016 kl. 12.34

Hej Kaj du kan fint nå at klippe din rose ned endnu, da der åbenbart er mange grene vil det bedste være at du klipper dem i forskellig højde f. eks. 5 - 15 - 20 - 30 - 50 - 60 cm og du vil få en forynget rose. Hilsen Henry G.

3 af 5 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Kaj Erik Sommer, 29. maj 2016 kl. 19.05

Hej igen
Jeg har skåret min Rosa Hansa ned og jeg sender et par billeder.der er tre nye kviste som vokser men de store grene i bunden ser noget døde ud som I kan se på billedet.Vi har talt om at vi måske skal fjerne det hele og plante en ny til efteråret hvis der ikke sker mere,hvad mener I ???
Så har jeg også sendt et billede af en Thuja som ser noget brun ud på den ene side, det er vores hund der har pisset på den , er der noget som vi kan gøre for at få den pænere og i gang igen ??? Vi købte den sidste år.

med venlig hilsen
Kaj

4 af 5 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Kaj Erik Sommer, 29. maj 2016 kl. 19.07

næste

5 af 5 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Kaj Erik Sommer, 29. maj 2016 kl. 19.08

næste

Nyt svar til emnet »Beskæring af Busk Hansarose«

Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.

Brugernavn (e-mail-adresse):

Her er du: Forsiden > Forum > Byhaver > Beskæring af Busk Hansarose

Søg:

Støt Havenyt.dk

Til forsiden…

Besøg Landsforeningen Praktisk Økologis hjemmesider