Forum

Maleren har malet mine planter…

  Skriv nyt svar | Rapportér

Skrevet af: Anna Sørensen, 25. maj 2017 kl. 11.09

Kære havenyt.dk

Ja, desværre har maleren malet både mit plankeværk på ydersiden og dermed også de dele af min rose, clematis og klatrehortensia, som havde grene, der stak ud på ydersiden.
Det skete for et par dage siden og indtil videre kan jeg ikke se nogen reaktion på planterne.

Har nogen et godt råd? Skal jeg vente og se? Klippe de bemalede dele ned? Det er ret store dele af især rosen, som så igen sættes tilbage. Sidste år blev hegnet bygget og det gik hårdt ud over alle de nævnte planter.

Jeg bor i boligområde og har desværre ikke meget at sige, når den slags 'vedligehold' foregår.

At boligforeningen i forvejen handler imod naturens biologiske behov gør ikke sagen bedre. Her skal først og fremmest 'se pænt ud'...
Hvorfor har vi egentlig ikke en lov for alle grønne områder, private såvel som offentlige, der sikrer hensynet til naturen som højeste prioritet? Vi er vel efterhånden enige om, at vi har en klimakrise på hele kloden, fordi vi behandler naturen forkert?

Natur=klode=klima. ;o)

Mvh. Anna Sørensen

Nyt svar til emnet »Maleren har malet mine planter…«

Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.

Brugernavn (e-mail-adresse):

Her er du: Forsiden > Forum > Byhaver > Maleren har malet mine planter…

Søg:

Støt Havenyt.dk

Til forsiden…

Besøg Landsforeningen Praktisk Økologis hjemmesider