Forum

Det perfekte pæretræ til gårdhave

  Skriv nyt svar | Rapportér

Skrevet af: Peter Jensen, 28. september 2018 kl. 12.56

Hej med jer.

Vi er et lille kontor fælleskab i hjertet af Århus. Vi er så heldige, at have en lille gårdhave tilknyttet vores kontor. I gårdhaven har vi diverse blomster, samt et æbletræ - rød aroma. Til næste år kunne vi godt tænkte os, at få et pæretræ ved siden af æbletræet.

Som praktikant har jeg fået opgaven at undersøge dette.

Er der nogen som ved hvornår sådan et træ skal plantes? Hvilken art er den mest populære i Danmark?

Med venlig hilsen
Peter

Redigeret af administrator 2. oktober 2018 kl. 12.24. Link til Peters stilling og link firma er slettet, da det ikke er relevant for spørgsmålet.

1 af 5 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Peter Jensen, 28. september 2018 kl. 12.58

Evt. også hvor det kan købes?

Med venlig hilsen
Peter

Redigeret af administrator 2. oktober 2018 kl. 12.25. Link til Peters stilling og link firma er slettet, da det ikke er relevant for spørgsmålet.

2 af 5 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Ayoe B. P., 28. september 2018 kl. 14.11

Mine markedsførings-nakkehår har rejst sig alvorligt, ved dette opslag!!! :(

3 af 5 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Vibeke Dyrst, 28. september 2018 kl. 14.20

Ja, Ayoe. Lad os satse på, at linket til hjemmesiden er fodfejl, begået i ungdommens over.

Peter, hvis du undrer dig over, at vi stejler, er det sådan at vort økologiske side her, er hjemsøgt af adskillige, mere eller mindre, snedige forsøg på at luske reklamer ind eller skaffe klik til en bestemt hjemmeside.

Dette selvom det udtrykkeligt står i vilkårene for at benytte forum her, at det ikke er ok at reklamere i forum, men at man skal købe annonceplads i stedet. (Det er det link du underskriver dig med, jeg mener, hvis du skulle være i tvivl )

4 af 5 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Vibeke Dyrst, 28. september 2018 kl. 14.21

Over= iver (dumme autokorrektur)

5 af 5 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Ayoe B. P., 29. september 2018 kl. 0.46

@Vibeke

Well, lad os sige det sådan, at den ungdom udmærket ved hvad han laver - og han er næppe praktikant.....sandsynligvis ikke engang en "Peter Jensen".

Jeg er (for pokker) uddannet i det, som manden gør, så er i stand til at gennemskue det. ;)

Nyt svar til emnet »Det perfekte pæretræ til gårdhave«

Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.

Brugernavn (e-mail-adresse):

Her er du: Forsiden > Forum > Byhaver > Det perfekte pæretræ til gårdhave

Søg:

St�t Havenyt.dk

Til forsiden…

Besøg Landsforeningen Praktisk Økologis hjemmesider