Forum

Erstatning for perlesten

  Skriv nyt svar | Rapportér

Skrevet af: Lotte Pedersen, 2. marts 2019 kl. 7.27

Hej forum
Jeg har en lille have -ca. 50 m2. Jeg har blomsterbede afskærmet med marksten og stier imellem, som jeg har belagt med perlesten. Der var græs da jeg anlagde, men der er jo dårligt plads til at slå det, og derfor ville jeg ikke have græs. Jeg skal nu have hund - labrador, og vil gerne have perlestenene væk, så den har et lækkert blødt underlag:) jeg tænker ummiddelbart trædebregner... har nogle nogen efaringer eller bedre forslag? Tak!

1 af 3 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Lotte Pedersen, 2. marts 2019 kl. 7.30

Her billede

2 af 3 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Tine Horsum, 2. marts 2019 kl. 18.31

Herregårdsgrus? Stampet godt til?

Jeg ville nu ikke være bekymret om hundens poter, men mere at den kan få slæbt sten ind med poterne.

Jeg har et fyrretræ (bjergfyr), og det er overraskende, hvor mange nåle/nedfaldne kogler, jeg selv får slæbt ind- eller kattene i pelsen. De er heller ikke specielt glade for at gå i det. Det stikker, og kogler klæber under skosålerne.

Til lykke med din hund!

Min nabo har logredor, og den er sød og glammer ikke så meget. Til gengæld kan en af mine katte "stirre" den hjem, så Chili siger, og øhm, jeg skal forresten et vigtigt ærinde... Tra li la lu lalej...."

Det er lidt sjovt!

Mvh
Tine

3 af 3 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Freya Grossmann, 2. marts 2019 kl. 20.34

Jeg tror ikke trædebregner er løsningen. Men helt ærligt. Hvis hunden ikke vil gå på stenene, så kan den jo bare lade være...?
Den skal vel ikke bare luftes i haven.
Og eller ville jeg nok selv vælge at udvide staudebedet.

Nyt svar til emnet »Erstatning for perlesten«

Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.

Brugernavn (e-mail-adresse):

Her er du: Forsiden > Forum > Byhaver > Erstatning for perlesten

Søg:

St�t Havenyt.dk

Til forsiden…

Besøg Landsforeningen Praktisk Økologis hjemmesider