Forum

Klematis

  Skriv nyt svar | Rapportér

Skrevet af: Rikke Funder, 1. juni 2020 kl. 22.15

Jeg har sat en klematis i en stor krukke sammen med spanske marguritter på min altan.
Men nu er jeg blevet i tvivl om, hvorvidt marguritternes rodnet overtager pladsen, så klematissen ikke får nok.
Hvad tænker i…skal jeg vælge noget andet bunddække for at skærme roden fra sol og i så fald, hvad kunne det så være?

1 af 7 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Rikke Funder, 1. juni 2020 kl. 22.21

Billed til mit indlæg om klematis. Billed af min krukke med klematis og spanske marguritter...vil sætte en mere i midten.

2 af 7 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Rikke Funder, 1. juni 2020 kl. 22.26

Undskyld men ved ikke hvordan jeg redigerer eller sletter et opslag så prøver lige med et sndet billed og der om det virker..

3 af 7 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Rikke Funder, 1. juni 2020 kl. 22.28

Nyt billed..

4 af 7 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Søren Duun, 1. juni 2020 kl. 22.56

Hellere en køn plante ennd en forkert plante.. Nej spøj til side. Nu kan jeg ikke se hvor stor din krukke er, men sørg for at vande den godt. Hvis margueritterne kvæler klematissen skal den over i sin egen potte.

5 af 7 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Mogens; E., 2. juni 2020 kl. 7.15

Svigermor fandt en gammel tagsten og satte på højkant, som skygge for rodhalsen. Der bliver trængsel med både de spanske og en clematis.

6 af 7 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Ingeborg Hansen, 2. juni 2020 kl. 10.46

Billeder på hovedet? Du vender telefonen eller ipaden forkert! På telefonen kan du ikke tage højkant billeder. Du må gå længere væk og holde telefonen normalt, hvis du vil vise dem på fora.
Ingeborg

7 af 7 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Rikke Funder, 2. juni 2020 kl. 17.42

Tak for svar...tror jeg flytter marguritterne.
Ja det med billeder går ikke så godt for mig herinde...må vist øve mig lidt. :-)

Nyt svar til emnet »Klematis«

Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.

Brugernavn (e-mail-adresse):

Her er du: Forsiden > Forum > Byhaver > Klematis

Søg:

St�t Havenyt.dk

Til forsiden…

Besøg Landsforeningen Praktisk Økologis hjemmesider