Forum

Støj fra legeplads

  Skriv nyt svar | Rapportér

Skrevet af: John Christiansen, 1. august 2020 kl. 10.43

Hej,
Jeg er nabo til en legeplads, som er blevet udbygget. Der er kommet en hel del mere larm fra børnene.Jeg har en hæk ud mod legepladsen og den tager jo ikke støjen. Der er ca 10 meter til legepladsenJeg har overvejet at opsætte et nyt hegn. Min grund er ca 40 meter.
Kan I hjælpe mig med hvilke hegn, der vil være gode til at dæmpe støjen eller andet jeg skal være opmærksom på

Pft John

1 af 3 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Tom Andersen, 1. august 2020 kl. 14.14

Jo tungere og højere desto bedre - så simpelt er det, når vi taler støjskærm.

Jeg kører jævnligt forbi et hus som ligger helt ud til en befærdet vej, der har de valgt en mur af betonsten stablet til en højde på 2,5 meter. Noget i den stil skal du ud i - projektet er håbløst, hvis de områder du ønsker dæmpet ligger højere end støjkilden. Kan du se støjkilden direkte hen over kommende skærm fra den position du ønsker dæmpet er udbyttet meget meget lille!

2 af 3 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Trine Søttrup, 1. august 2020 kl. 18.53

Mine naboer har mod vejsiden fået støjskærme fra Pilebyg. De virker efter hensigten og så er de danskproducerede og naturlige at se på.

3 af 3 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Trine Søttrup, 1. august 2020 kl. 18.54

Mine naboer har mod vejsiden fået støjskærme fra Pilebyg. De virker efter hensigten og så er de danskproducerede og naturlige at se på.

Nyt svar til emnet »Støj fra legeplads«

Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.

Brugernavn (e-mail-adresse):

Her er du: Forsiden > Forum > Byhaver > Støj fra legeplads

Søg:

St�t Havenyt.dk

Til forsiden…

Besøg Landsforeningen Praktisk Økologis hjemmesider