Forum

Uranus 9900

  Skriv nyt svar | Rapportér

Skrevet af: Mark Steff, 12. maj 2012 kl. 11.39

Hej har lige købt et Uranus 9900 i Bilka, men er kørt fast i arbejdet, nu hvor jeg er nået til at sætte glasset i. Er der nogen der har erfaringer eller gode tips. Eller er der nogeen, der kender nogen, der tilbyder hjælp til opsætning af drivhuse

1 af 9 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Søren S Duun, 12. maj 2012 kl. 12.19

Jeg tror du skal annoncere efter en handyman i den lokale avis. Jeg har aldrig hørt om noget det tog ud og hjalp med den slags , men det er værd at ringe til dem og forhøre sig . Har du spurgt Bilka?.

2 af 9 Skriv nyt svar | Link

Skrevet af: Henry G., 12. maj 2012 kl. 13.14

Slettet af administrator 12. maj 2012 kl. 14.48.

3 af 9 Skriv nyt svar | Link

Skrevet af: Søren S Duun, 12. maj 2012 kl. 13.30

Slettet af administrator 12. maj 2012 kl. 14.48.

4 af 9 Skriv nyt svar | Link

Skrevet af: Henry G., 12. maj 2012 kl. 13.50

Slettet af administrator 12. maj 2012 kl. 14.48.

5 af 9 Skriv nyt svar | Link

Skrevet af: Søren S Duun, 12. maj 2012 kl. 14.21

Slettet af administrator 12. maj 2012 kl. 14.48.

6 af 9 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Karna Maj, 12. maj 2012 kl. 14.51

Hej Søren Duun og Henry G.

Jeg har lige slettet et par af jeres kommentarer. I må gerne hjælpe til med gode råd til spørgeren, men det foregår i en pæn og hjælpsom tone.

Så frit slag for at hjælpe drivhusbyggeren.

Med venlig hilsen
Karna Maj, redaktør

7 af 9 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Anne Kirkegaard, 12. maj 2012 kl. 14.54

Hej Mark
Jeg har netop samlet et Venus, men ved jo ikke om det er samme metode. Jeg brugte denne side med små videoklip om de forskellige samlinger meget: www.bilka.tv/tag/drivhuse
Det var god hjælp på vejen, men hvis det ikke gøre på samme måde med Uranus, så kan jeg desværre ikke hjælpe.
Og hvis det skal samles med glas-clips, så vil jeg klart anbefale at finde en lille tang til at bruge, min fingre var HELT smadrede efter de første mange glas uden tang...
Held og lykke med det
Anne

8 af 9 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Peter Sindrup, 12. maj 2012 kl. 17.34

Hej Mark

Jeg syntes det er lidt "pudsigt" at du er gået i stå, nu da du skal til at sætte glas i - det syntes jeg var det nemmeste af hele projektet med at samle og opsætte drivhus.

Kan du ikke fortælle lidt mere præcist hvad det er der driller?

Og endelig, hvor i landet bor du?

Peter
Helt ny Vitavia drivhusejer. :-)

9 af 9 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Khalid D., 16. maj 2012 kl. 22.57

Hej Mark,

Jeg er lige bliven færdige med at samle min uranus 9900 som også var købt i Bika i sidste uge. Så du er velkommen til at kontakte mig for nærmer Info vedr. Færdige montering. Evt. Skriv hvor i landet du bor, så kan jeg måske kig forbi hvis du er fra nord Jylland.

Nyt svar til emnet »Uranus 9900«

Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.

Brugernavn (e-mail-adresse):

Her er du: Forsiden > Forum > Drivhuset > Uranus 9900

Søg:

Støt Havenyt.dk

Til forsiden…

Besøg Landsforeningen Praktisk Økologis hjemmesider