Forum

Åbent drivhus

Skriv nyt svar | Rapportér

Skrevet af: Peter Sindrup, 17. maj 2012 kl. 16.18

Hej alle,

Jeg ved ikke om dette er i strid med dette forums "fundats", eller om emnet har været oppe før, men jeg kunnen godt tænke mig at starte en "bevægelse" med "åbent drivhus".

Ideeb er, at alverdens entusiastiske drivhus-ejere og "drivere" (kan man sige sådan?) stiller deres drivhus og tilhørende erfaringer til rådighed for andre ligesindede. Man kan komme på "drivhus-kik" hos hinanden og lade sig inspirerer.

Var det en idé at starte et sådant fællesskab?

M.v.h.

Lar og Peter
Terslev nær Haslev

1 af 2 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Anja Egeriis, 18. maj 2012 kl. 7.11

Hej med jer -

det er en rigtig hyggelig idé - det er altid sjovt at samles om en fælles interesse :)

Desværre vælger jeg nok ikke at være med lige nu sådan mere organiseret, da tiden ikke er til at tage rundt og snuse så meget - men hvis nogen har lyst til en tur forbi og se mit drivhus, er det bare at sende mig en besked!

Mvh
Anja

Der er dejligt derude lige nu - tog lidt billeder i går:

2 af 2 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Eigil Hansen, 4. juni 2012 kl. 22.11

Hvis naboer og venner har drivhus, kan man jo også spørge der, de fleste vil gerne vise frem, men kun når man er lidt sikker på hvem man har med at gøre. Men din ide er da ganske udmærket for hvem der vil være med.
Man kan også herinde skrive en personlig besked, når man klikker på den grønne navn på indlægs personen.

Nyt svar til emnet »Åbent drivhus«

Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.

Brugernavn (e-mail-adresse):

Her er du: Forsiden > Forum > Drivhuset > Åbent drivhus

Søg:

Støt Havenyt.dk

Til forsiden…

Besøg Landsforeningen Praktisk Økologis hjemmesider