Forum

Hvornår bærer vinen frugt

Skriv nyt svar | Rapportér

Skrevet af: Inge Birch, 8. juli 2012 kl. 19.10

Jeg har fået drivhus og i maj købte jeg 2 vindrueplanter til drivhuset.
Jeg vil høre hvor gammel vinen skal være for at bære frugt.

Jeg kunne godt tænke mig at få tilsendt de 10 sider vedr. pasning af vindruer.¨

Hilsen Inge Birch

1 af 3 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Inge Birch, 10. juli 2012 kl. 16.51

Jeg har fået drivhus og i maj købte jeg 2 vindrueplanter til drivhuset.
Jeg vil høre hvor gammel vinen skal være for at bære frugt.

Jeg kunne godt tænke mig at få tilsendt de 10 sider vedr. pasning af vindruer.¨

Hilsen Inge Birch

2 af 3 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Aase Poulsen, 11. august 2013 kl. 9.59

Hej Inge.
Ved ikke, om du har fået svar, men jeg er nu bruger her på siden, og jeg har præcis det samme spørgsmål. Jeg har en vin, som er plantet for vel 2-3 år siden op af en varm mur. Den ser ud til at have etableret sig godt nu og gror fint, men der kommer ingen blomster endnu.

Er det helt almindeligt, eller??

Venlig hilsen

Aase

3 af 3 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Holger Pedersen, 12. august 2013 kl. 0.14

Hej Inge & Aase.

Jeg har kun ved et tilfælde set jeres spørgsmål. Jeg "plejer ikke" at læse alt hvad der bliver skrevet på havenyt.dk.
Jeg kommer her kun en gang imellem.!

"De ca. 10 sider med vindruepasning", er bare nogle sider jeg har skrevet engang, da jeg "mødte spørgsmålet" ang. vindruepasning.
Jeg kom kun ind på disse sider (havenyt.dk) ved et tilfælde, da jeg ledte efter historien med "Madeiravindruerne i Kuglegården", jeg syntes historien lød så spændende, især da jeg var blevet opfordret til at få rod på nogle stiklinger af den vinplante.
Jeg "havnede" på denne side:
www.havenyt.dk/forum/fri_debat/4144.html
i min søgen, og svarede på hendes spørgsmål (der havde stået en masse måneder, uden svar), men huskede samtidig at "hakke af" nedenunder, så jeg fik en mail, hvis der kom mere på netop det emne, og det må jeg side at der kom. (Der er nu ca. 157 spørgsmål & svar).
Hvis I vil læse nogle af de spørgsmål & svar, så tryk på adressen, og læs det I har brug for.

Altså "de ca. 10 sider med vindruepasning", sender jeg kun når jeg ved hvem der vil have dem, og når jeg ikke ser spørgsmålene, så reagerer jeg jo ikke. ;-)

Nu har jeg hakket af i feltet herunder, så jeg får en mail, hvis I svarer på dette.

I kan også bare, som de fleste sende mig en mail, så svarer jeg selvfølgelig på den.

Venlig hilsen
Holger Pedersen
Marbækvej 11 A, 3600 Frederikssund
Tlf.nr.: 4731 4705
hvis jeg ikke svarer, så
mobil: 3033 8311
Mail: hope@post.tele.dk

Nyt svar til emnet »Hvornår bærer vinen frugt«

Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.

Brugernavn (e-mail-adresse):

Her er du: Forsiden > Forum > Drivhuset > Hvornår bærer vinen frugt

Søg:

Støt Havenyt.dk

Til forsiden…

Besøg Landsforeningen Praktisk Økologis hjemmesider