Skrevet af: Kim Hansen, 4. februar 2013 kl. 17.47
Hej!!!!
Vores drivhus væltede i stormen, den anden dag. Det var et halls 128 Magnum.
Jeg skal finde ud af hvor lang tid det tager og sætte op, (kun stel, Da forsikringen ikke giver til glas), men de betaler per. time, og jeg skal have lidt dokumentation for hvor mange timer der skal bruges.....
Er der nogen der kan hjælpe.... Jeg har slet ingen idè om det, da vi ikke har sat det gamle op...
På forhånd tak.....
Skrevet af: Anja Egeriis, 4. februar 2013 kl. 18.08
Jeg tror, at du skal prøve at ringe til f.eks. Juliana og høre dem - de kan formentlig henvise til nogen, der monterer drivhuse professionelt, og selv om det ikke er et Juliana, er tidsforbruget nok nogenlunde det samme, vil jeg tro.
Jeg er ikke sikker på, at forsikringsselskabet godtager de sikkert ret forskellige forslag, der vil komme fra os herinde :)
Skrevet af: Kim Hansen, 4. februar 2013 kl. 18.49
Det var også bare for og have en idé om hvad jeg skulle sige til dem, de har selv bedt mig om og undersøge hvorlang tid det tager....:-)
Ja de ved nok hvor lang tid det tager, men de er også vant til det, og det er jeg og mange andre jo ikke, og vil derfor bruge en del ekstra tid på det, i forhold til dem, og det er jo mit timeforbrug jeg skal oplyse, og ikke deres:-)
Skrevet af: Anja Egeriis, 4. februar 2013 kl. 19.48
ok - så er mit bud 7-9 timer - hvis man er alene om det, alle dele er der, og det hele passer sammen.
Skrevet af: Kim Hansen, 4. februar 2013 kl. 20.01
ok, havde godt nok en idè om at det tog noget længere tid, men det er da fint hvis det ikke tar længere tid, da jeg ikke har for meget tid....:-)
Skrevet af: Peter A., 4. februar 2013 kl. 22.33
Er det her en joke eller hvad.............. et drivhus der vælter i blæsevejr , skal da bare rejses op igen, 10-15min max......
P.A.
Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.