Forum

Willab drivhus topglas glider ned

Skriv nyt svar | Rapportér

Skrevet af: Linda H., 5. februar 2013 kl. 17.25

Jeg har problemer med glasset i taget når det blæser. Dør og vinduer er lukkede. Det er som om glasset bliver løftet hen over den kant de hviler på, heldigvis bliver de stoppet af tagrenden, eller havde jeg mistet hele taget. Gummilisterne er stadig smidige og drivhuset er da også kun 2 år gammelt. Er der andre der har oplevet noget lign?

1 af 3 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Anja Egeriis, 5. februar 2013 kl. 19.13

Nej - heldigvis ikke! Men jeg synes, at du skal kontakte Willab og høre, om der kan gøres noget ved det - der må næsten være et eller andet galt, vil jeg tro.

Mine tagplader, som dog ikke er glas, sidder urokkeligt fast - også i kraftig blæst :)

2 af 3 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Frede M Petersen, 10. februar 2013 kl. 15.00

Der medfølger nogen specielle blik, der skal bukkes rundt om nederste kan. Jeg havde godt set disse blik, men undlod at montere dem (der stod ikke i manualen at man skulle). Vi vr derefter ude for det samme som Dig. Så blev de monteret. Sender gerne et foto, hvis det ønskes.

3 af 3 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Linda H., 14. februar 2013 kl. 4.55

Snakkede med en fra willab. De sagde det er fordi der kommer undertryk inde i huset, skulle lægge en silicone fuge på den nederste kant.
Der var ingen reservedele til overs da vi var færdige med at samle huset?
Du må meget gerne sende et billede til linda_jakobsen@ofir.dk.

Nyt svar til emnet »Willab drivhus topglas glider ned«

Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.

Brugernavn (e-mail-adresse):

Her er du: Forsiden > Forum > Drivhuset > Willab drivhus topglas glider ned

Søg:

Støt Havenyt.dk

Til forsiden…

Besøg Landsforeningen Praktisk Økologis hjemmesider