Forum

Beskæring af ung vinplante?

  Skriv nyt svar | Rapportér

Skrevet af: Ann-Mari Bjerregaard, 27. juli 2013 kl. 23.35

Hvordan beskærer man en helt ung vinplante. Min er igang med sin 3. sæson, hvor den først for alvor er gået igang. Der har ikke været antydning af druedannelse endnu.

1 af 2 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Lone Brems, 28. juli 2013 kl. 9.36

Ann-Mari Bjerregaard

Der er fine vejledninger hvis du bruger svararkivet under emnet "Spørg eksperterne" her på siden.
Klik dig ind under emnet vin - men lav lige en kop kaffe først ;-), for der er rigtig mange interessante artikler om alle mulige andre forhold det er godt at vide noget om, når man gerne vil dyrke vin !!

Med venlig hilsen fra
Lone

2 af 2 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Holger Pedersen, 29. juli 2013 kl. 19.27

Hej Ann-Mari Bjerregaard.

På denne "adresse" / dette emne (Vinplante):
www.havenyt.dk/forum/fri_debat/4144.html#form

Plejer jeg at svare på det meste ang. vindruepasning, der kan du f.eks. også i første emne (1 af 156) se hvordan du kan beskære din vindrueplante.
Du kan i emne nr. 24 se min mailadresse og postadresse (systemet er siden lavet om, så man ikke mere kan se skriverens mailadresse).
Du er velkommen til at sende mig en mail, så kan jeg svare dig, og samtidig sende dig det nogen kalder "de ca. 10 sider med vindruepasning".

Venlig hilsen
Holger Pedersen
Marbækvej 11 A, 3600 Frederikssund
Tlf.nr.: 4731 4705, hvis jeg ikke svarer, så mobil: 3033 8311

Nyt svar til emnet »Beskæring af ung vinplante?«

Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.

Brugernavn (e-mail-adresse):

Her er du: Forsiden > Forum > Drivhuset > Beskæring af ung vinplante?

Søg:

St�t Havenyt.dk

Til forsiden…

Besøg Landsforeningen Praktisk Økologis hjemmesider