Skrevet af: Anita Gejl, 2. november 2013 kl. 20.43
Hej
Nogen der ved hvor man kan købe drivhus til at sætte på en palleramme?
Hilsen
Anita
Skrevet af: Søren S Duun, 2. november 2013 kl. 21.03
Er det nu også sikkert at have et drivhus på en palleramme?
Skrevet af: Lis P., 3. november 2013 kl. 7.13
Anita du så måske også bonderøven iaftes, der havde de små drivhuse ovenpå pallerammer, du skal nok prøve i Bauhaus, jeg har manden igang med at lave et til en af mine kasser.
Skrevet af: Anita Gejl, 3. november 2013 kl. 7.59
Hej
Ja Lis jeg så bonderøven. jeg har selv lavet et drivhus til mine pallerammer at armeret plast men det er ikke holdbart da jeg bor ved vestkysten, der er den anden mere holdbar.
Jeg har fundet et drivhus til pallerammer. Det hedder mistbænk Gaia fra OPJ A/S. Søren jeg tror da man sætter drivhuset fast på rammen.
Skrevet af: A.M. Lønbæk Planteskole, 3. november 2013 kl. 10.11
Jeg har i flere år haft mistbænke til vinteropbevaring af småplanter i pallerammer med fladt låg af boblefolie.
Bruger smækfælder med ½ agern i til musene. Ellers kan de finde på at rode i pottejorden og æde rødderne og barken.
Hilsen
Anne Marie
Skrevet af: Lis P., 3. november 2013 kl. 11.13
Manden laver en ramme af træ, laver falser i rammen deri sætter han polykarbonatplader, hvis du ikke kan lave falsen, kan du skrue pladen fast i trærammen, mine drivhuse bliver så der kan lukkes op i den ene side af taget.
Skrevet af: Søren S Duun, 3. november 2013 kl. 11.44
Jeg var mest bekymret for om det kunne klare en storm som den vi lige har haft men det lyder til at være noget solid noget .
Skrevet af: Tina K., 4. november 2013 kl. 9.47
Jeg har set dem i foråret i Bilka - altså mist-toppe og pallerammer, som lige smækkes oveni hinanden. Tror bare ikke, de har dem nu - det er vel ikke sæson ;-)
Hilsen Tina
Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.