Skrevet af: Allan Johansen, 25. februar 2014 kl. 17.42
Da økonomien er lille, men ønske om drivhus, i en lille have hvor små børn trives, tænker jeg at købe et Halls Popular 86 | 5,0 m2 i grønne profiler samt 4mm polycarbon. - Jeg har fundet et billigt. Lyder det helt tosset? Venlig hilsen Allan J
Skrevet af: Anja Egeriis, 26. februar 2014 kl. 12.35
Hej Allan
Hvis du kan få det til en god pris, er det da en god idé :)
Hvis du så bliver lidt skør med at dyrke i drivhus som mange af os andre, mår du jo udvide senere...
Mvh
Anja
Skrevet af: Anders Frederiksen, 26. februar 2014 kl. 20.33
Slet ikke tosset, jeg købte et brugt 5 kvm drivhus for 750 kr for 3 år siden, og det har overlevet stormene lige siden :-)
Så det er muligt at komme billigt i gang.
Hilsen Anders F.
Skrevet af: Søren M, 28. februar 2014 kl. 9.33
Hej Allan,
Jeg har et 9,9 Halls drivhus som har holdt begge storme.
Jeg er godt tilfreds med kvaliteten. Dog skal det siges at nedløbsrør er stort set umulige at få fat i her i Danmark..
Bare se at komme igang, ungerne vil elske det, og som Anja siger: "så kan du altid udvide senere"
Mvh
Søren
Skrevet af: Lise D, 28. februar 2014 kl. 9.43
Jeg startede med et lille sekskantet drivhus på 5 m2, var meget glad for det men det blev hurtigt for småt - jeg udvidede til 7,8 m2 og idag hvor jeg har mit trejde drivhus er det på 28 m2 ;-)
Bare kom i gang, selv et lille hus kan give stor, stor glæde.
Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.