Forum

Belægning i drivhuset

Skriv nyt svar | Rapportér

Skrevet af: Bente Røsling, 22. maj 2014 kl. 11.43

Kan mon nogens sige mig hvad det ca. koster at få lagt 10 kvm. belægning i et drivhus. Jeg tænker især på prisforskellen mellem små belægningssten (havetegl, klinker) og store sandsten eller fliser.

1 af 5 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Bent Nørgaard, 22. maj 2014 kl. 12.31

Kommer så sandelig an på om du gør det selv eller andre skal gøre det :) 50 X 50 fliser koster ca 25kr stk.

2 af 5 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Elsebeth Brandenborg, 22. maj 2014 kl. 13.34

Ja, jeg tror også, du først skal tjekke, hvad den ønskede belægning koster pr. m2, og derefter høre en anlægsgartner, hvad han/hun skal have for at lægge 10 m2 af netop den sten.

3 af 5 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Jette Møller, 23. maj 2014 kl. 7.27

Jeg må med skam, meddele at jeg tyvstjæler fliser på genbrugspladsen, dog ikke 50x50, jeg synes de er for tunge og uhåndterlige, men 25x50 får ikke lov at ligge længe. Ellers er der altid fliser at få i den blå avis,man skal som regel selv tage dem op

4 af 5 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Bente Røsling, 23. maj 2014 kl. 13.38

Hej, tak for jeres tips. Jeg er mest bekymret for udgiften til anlægsgartneren der skal lægge dem. Har nogen fået lavet noget i den stil for nyligt? (på Midtsjælland)

5 af 5 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Annette Lundgaard, 23. maj 2014 kl. 13.46

Kender du ikke en pensionist, der gerne vil tjene en ekstra skilling

Nyt svar til emnet »Belægning i drivhuset«

Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.

Brugernavn (e-mail-adresse):

Her er du: Forsiden > Forum > Drivhuset > Belægning i drivhuset

Søg:

Støt Havenyt.dk

Til forsiden…

Besøg Landsforeningen Praktisk Økologis hjemmesider