Skrevet af: Bent Nørgaard, 9. december 2014 kl. 20.07
Kære alle. Tak for råd i årets løb! Nu er drivhuset vinterklart, vandingsanlæget demonteret, og cylinderne til automatisk vinduesåbning skruet ud og lagt ned i kælderen. Nu venter jeg kun på forårets komme. Om tre måneder går det igen løs med at så hjemmeavlede tomater.
God jul og godt nytår til Jer alle :=)
Skrevet af: Svend Høst, 9. december 2014 kl. 22.37
Ja det er haveejernes "agurketid" der sker ikke meget , men på grund af det utrolige milde vejr , vi har ikke haft den første nattefrost endnu , så der er mange planter der stadig blomster.................her i december 2 uger før jul blomster engletrompeterne stadig og på friland, utroligt , farverne er dog ikke så kraftige som om sommeren.............
Skrevet af: Anja Egeriis, 10. december 2014 kl. 8.42
Tak i lige måde!
Jeg holder "vinterdepressionen" fra dørene ved at have små chiliplanter på vej allerede nu .) Ikke ret mange, men det er hyggeligt at rode med dem, og om ikke så lang tid bliver der sået endnu flere.
Skrevet af: Ingeborg Hansen, 10. december 2014 kl. 16.10
Ja - jeg må nu sige at jeg nyder at have tid til mange andre ting mens haven er pakket væk. Det eneste jeg savner er den gratis motion med nyttige formål.
Ingeborg
Skrevet af: Søren T., 14. december 2014 kl. 11.10
Her i drivhuset blomster de spanske marguriter og pelargonier stadigt. Alt er rengjort og jeg opholder mig stadig herude på trods af vinteren. I sær i weekenden, hvor jeg er hjemme imens solen er oppe. Så fyrer jeg op i zibro kaminen og nyder at komme lidt ud af mørket.
Skrevet af: Ingeborg Hansen, 14. december 2014 kl. 16.01
Hej - ja helt er haven ikke pakket væk. Jeg river stadigvæk blade af græsplænen, piller lidt ukrudt op, klipper pyntegrønt, fejer terasse og nyder den friske luft og de få solstråler der har været den sidste tid. Kald mig også bare tosset, men en times tid med en bog på sofaen på det overdækkede terassehjørne i selskab med en tyk dyne og en kop kaffe er nu heller ikke værst!
Ingeborg
Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.