Forum

Stumper til drivhus

Skriv nyt svar | Rapportér

Skrevet af: Johnny Jorsal, 1. februar 2015 kl. 19.09

Jeg har brugt weekenden til at lege lidt med stumperene fra mine drivhuse, efter stormen hærgen. og det kan da i alt fald lave et vægdrivhus af stumperene. Men døren sidder i midten af gavlen, og den skal jeg gerne have flyttet til den ene side af midten, så hængselstolpen bliver midterstolpe, også er det jo at den ikke er lang nok, er der nogen der ved om man ved Juliana kan købe en ½ m hængselsstolpe, eller om det hele bliver lavet i Kina. Drivhuset er et Compact plus 12,1 m2, jeg er ikke klar over om Juliana bruger de samme dørstolper til alle deres drivhuse. men der ud som billed.

1 af 2 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Anja Egeriis, 3. februar 2015 kl. 16.26

Jeg mener, at de selv producerer på Fyn - men de er jo nok selv de nærmeste til at besvare det :)

2 af 2 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Lars Holt, 3. februar 2015 kl. 17.10

Så vidt jeg forstår det, skal hængselsstolpen monteres på muren.
Når den er skruet fast i muren, kan du vel med de øvrige dele "forlænge" stolpen, der også skrues fast i muren, så der kan sidde glas i. Det behøver vel ikke være en hel stolpe?

Nyt svar til emnet »Stumper til drivhus«

Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.

Brugernavn (e-mail-adresse):

Her er du: Forsiden > Forum > Drivhuset > Stumper til drivhus

Søg:

Støt Havenyt.dk

Til forsiden…

Besøg Landsforeningen Praktisk Økologis hjemmesider