Forum

Kommende drivhus ejer

Skriv nyt svar | Rapportér

Skrevet af: Carsten Nielsen, 23. marts 2015 kl. 10.14

Hej forum
Jeg har den sidste måned kigget efter drivhus, og har brugt hele weekenden på at besøge udstillinger.
Mit drømmehus er Juliana Premium i antrasit, men pengepungen rækker ikke så langt.
Jeg er nået frem til at jeg har følgende krav. max kr. 12.000
Farve sort/antrasit. Glas i hele baner. ca. 10-12 m2
Umiddelbart er det kun Halls Magnum 148 der kan opfylde de krav. Men hvor er det muligt at se det opstillet? Har kørt over 250 km i weekenden uden at finde et eneste.

Mht. til at sætte glas fast, så skær det i mine øjne at de blanke clips er så dominerende på de mørke rammer. Har i erfaring med at lime glas i hele baner og så købe en "uautoriseret" gummiliste som afslutning imellem glas og ramme?
mvh. Carsten
PS. planen er at huset skal punktstøbes med original sokkel og flisebelægning i hele huset.

1 af 2 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Svend Høst, 23. marts 2015 kl. 15.00

Prøv at bruge søgefeltet oppe til højre , jeg og mange andre gider ikke gentage os selv angående drivhuse..........

2 af 2 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Anne-Grethe Hansen, 23. marts 2015 kl. 16.59

Hej Carsten - og velkommen her til havenyt, hvor folk har mange forskellige måder at udtrykke sig på :-)
Jeg ved desværre ikke så meget om drivhuse, men kunne du ikke prøve at ringe til firmaet som har det drivhus du evt. er interesseret i, og spørge om de ved, hvor du kan besigtige det ?

Hilsen AG.

Nyt svar til emnet »Kommende drivhus ejer«

Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.

Brugernavn (e-mail-adresse):

Her er du: Forsiden > Forum > Drivhuset > Kommende drivhus ejer

Søg:

Støt Havenyt.dk

Til forsiden…

Besøg Landsforeningen Praktisk Økologis hjemmesider