Skrevet af: Signe Unmack, 2. april 2015 kl. 1.07
Jeg har netop fået et minidrivhus i gave, men jag har ingen anelse om, hvilke planter jeg kan drive deri - lysten til at lære det er der dog :)
Jeg vil helst gerne dyrke noget, der ikke nødvendig skal plantes udenfor bagefter, da jeg i bogstavelig forstand kun har et frimærke af bar jord til rådighed.
Det kunne være lækkert med nogle agurker og røde pebre måske - men bliver de ikke for "lange" til et lille drivhus? Det måler 24 cm på det højeste sted og 15 cm på det laveste sted.
Ellers må i meget gerne komme med andre ideer, det kunne være hyggeligt at komme igang med det lille projekt :)
Skrevet af: Svend Høst, 2. april 2015 kl. 10.01
Et mikrodrivhus må være den rigtige betegnelse , det er nærmest ubrugeligt til noget seriøst , jordbær måske................
Skrevet af: Lars Holt, 2. april 2015 kl. 13.45
Det er til opformering af planter, der senere skal flyttes.
Skrevet af: Freya Grossmann, 3. april 2015 kl. 9.00
Enig med de to andre. Mest til dekorationn uden planter, men prøv evt basilikum, af en lav type.
Skrevet af: Freya Grossmann, 3. april 2015 kl. 9.02
Vedr agurker, så skal du nok regne med, at de bliver et par meter lange og har store blade, så det må vist blive ved drømmen...
Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.