Forum

Vitavia Sirius – endelig oppe! :)

Skriv nyt svar | Rapportér

Skrevet af: Dorthe Bruhn Kyhnæb, 4. maj 2015 kl. 12.43

SÅ blev jeg endelig færdig med at samle mit Vitavia Sirius orangeri her i weekenden!

Er SÅ glad og x´er virkelig for at det kan modstå de kommende storme!!

Det eneste er dog at der til modellen hører et "håndtag" lukkemekanisme der skal holde dørene sammen, men jeg kan simpelthen ikke se på tegningerne hvordan de skal sidde - nogen der har det samme hus og evt. kan tage et billede der viser hvordan det skal sidde??

Undrer mig også over at der ikke medfølger "stoppere" til vinduerne som sikrer at de bliver hvor de skal - det var der i mit gamle Halls hus!!

Men alt i alt glad og tilfreds mangler nu kun at få lagt trægulv i siddeafdelingen og SÅ få planterne ind! :)

Hilsen Dorthe

1 af 2 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Anja Egeriis, 4. maj 2015 kl. 21.17

Det bliver godt :)

2 af 2 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Christina Bjørk, 9. maj 2015 kl. 8.55

Sådan en var der med til mit Uranus også, der var de 2 det skulle låse dørene i stilling og så en alu dims der skulle holde dørene sammen. Sidstnævnte fattede jeg ikke og gik ikke op i det. Førstnævnte vedhæfter jeg billede af.
Nå men jeg havde et par andre småting jeg ikke kunne gennemskue, da jeg samlede mit. Ringede til leverandøren af vitavia, og de fortalte hvor jeg kunne se min model opstillet, så jeg daffede afsted med kameraet....der fik jeg svar på det ene proplem, men ikke det andet som vedrørte nogle underlige ekstra dimser til hjørnebeslagene. Jeg ringede igen og fik simpelthen et mobilnummer til en af deres montører. Vældig flink og imødekommende, han fortalte jeg skulle undlade pågældende dimser med mindre jeg ville dyrke orkideer derinde :-) de var beregnet til at gøre huset ekstra tæt

Så find et nummer og ring til dem vil være mit råd...

Nyt svar til emnet »Vitavia Sirius – endelig oppe! :)«

Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.

Brugernavn (e-mail-adresse):

Her er du: Forsiden > Forum > Drivhuset > Vitavia Sirius – endelig oppe! :)

Søg:

Støt Havenyt.dk

Til forsiden…

Besøg Landsforeningen Praktisk Økologis hjemmesider