Skrevet af: Jakob Jensen, 17. maj 2015 kl. 14.22
Hej alle
Håber der er nogle herinde med et Halls magnum 128 9.9kvm
Jeg er igang med at samle vinduerne og læste at det skulle være et helvede at få gummilisten helt ind.
Jeg synes ifht det at det gik, ja måske for nemt...
Det er lykkedes at få alle sider skruet sammen, men skal gummilisten være synlig?
For det er vel ikke sådan at glasset skal helt ind og røre kanten af profilen? For det passer ikke rigtigt med designet på gummilisten.
Vh
Jakob
Skrevet af: Bent Nørgaard, 17. maj 2015 kl. 18.36
Kære Jacob. Et billede eller to af problemet ville gøre underværker. Der er mange herinde, der gerne vil hjælpe, men som sagt gør det nemt for alle = billeder af problemet - hvis muligt.
Skrevet af: Jakob Jensen, 17. maj 2015 kl. 18.46
Ja prøver lige imorgen at se om jeg kan tage et billede af det.
Men som sagt er det bare om glasset skal HELT ind i "revnerne" på profilerne. For med listerne virker det ikke som det kan lade sig gøre.
Har fået lavet de to af dem og virker solide nok
Skrevet af: E.S. Jensen, 26. juni 2016 kl. 23.31
Glasset og gummiliste skal ikke presses/bankes helt i bund, det vil nok også være umuligt uden at ødelægge noget. Der skal være en synlig gummikant, se foto. Til at lave det foreskrevne hul i gummilisten i de 4 hjørner brugte jeg en hulletang, som man også laver nye huller med i læder, f.eks. en livrem.
Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.