Forum

Hvilket drivhus kan anbefaldes?

  Skriv nyt svar | Rapportér

Skrevet af: Elena Andersen, 26. marts 2020 kl. 15.27

Hej :)
Vi er ved at bestille et drivhus og kigger på 3 modeller:

Elholm (9,75)
Qube
Vitavia Cassandra 9,9

Er der nogen der kan sige noget godt/dårligt om dem?

1 af 3 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Gert Er Glad For Haven, Også For Ukrudt., 26. marts 2020 kl. 20.12

Ja det er der sikkert. Og sikkert mange vidt forskellige svar.
Det bedste du kan gøre er nok at finde en forhandler, hvor du kan se drivhuset stillet op, selv prøve at fornemme stivheden osv.
Nogen af dem med for mange tommelfingre, vil sikkert skælde ud og give drivhuset skylden hvis det har drillet. En del af de som selv går i lag med at bygge drivhus har svært ved at læse og forstå en tegning.

2 af 3 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Elena Andersen, 26. marts 2020 kl. 21.55

Gert, tak for dit svar. Jeg er enig i det, du siger. Der er desværre ikke nogle udstillinger her i nærheden. Lige nu har vi ikke en mulighed for at køre langt for at se en.
Der er delte meninger, når man søger efter anmeldelser på nettet.

3 af 3 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Hans Lund Jørgensen, 2. april 2020 kl. 14.38

Hej der, jeg har også forsket en masse i div. drivhuse , mit valg faldt på huset som ses på medsendte billede, vil ikke nævne fabrikat da det som jeg kan forstå er forbudt. Men billedet taler da lidt for sig selv. Jeg har en baggrund som pensioneret maskinkonstruktør så jeg er rimelig fortrolig med tegningslæsning. Der var ingen problemer med opstilling. Der manglede een liste som de omgående sendte til mig. Alt virker meget gennemtænkt og solidt, jeg har derfor valgt at bruge polycarbonat i 10mm , så alt i alt med en omhyggelig fundering og placering så skulle jeg have et hus der i mange år. Husk kvalitet koster penge 😂

Nyt svar til emnet »Hvilket drivhus kan anbefaldes?«

Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.

Brugernavn (e-mail-adresse):

Her er du: Forsiden > Forum > Drivhuset > Hvilket drivhus kan anbefaldes?

Søg:

St�t Havenyt.dk

Til forsiden…

Besøg Landsforeningen Praktisk Økologis hjemmesider