Forum

Agurker- opdatering

  Skriv nyt svar | Rapportér

Skrevet af: Mette Lund, 30. juni 2020 kl. 8.55

Hvordan går det med jeres agurker? Jeg har stadig ikke fået en eneste agurk. Der er masser af små agurker på hovedskuddet, men de bliver gule og falder af. Og der er ingen sideskud der skal knibes af. Sidste år fik jeg heller ingen agurker. Jeg har både skoleagurker og alm. agurk. Jeg dyrker i jord, tilsat kompost fra min egen kompostbunke.Jeg har kun dyrket i jorden de sidste 2 år, så det kan ikke være jordtræthed. Tomaterne trives fint i samme jord.

1 af 4 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Lars Holt, 30. juni 2020 kl. 10.37

Her er det fint med agurker. Vi dyrker direkte i jorden og i samme bed hvert år. Supplerer hvert forår med kompost af egen avl.

2 af 4 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Iben H., 30. juni 2020 kl. 11.03

Hej Mette

Nogle af mine skoleagurker er også blevet gule og indskrumpede. Dem har jeg nippet af. Planten har og giver fortsat agurker. Dog ser det ud til, at den allerede har fået spindemider. Jeg ved ikke, om det er dem der fører til de gule indskrumpede agurker.

Mvh. Iben

3 af 4 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Mette Lund, 30. juni 2020 kl. 13.16

Hvad søren gør jeg mon forkert? Bladene ser sunde nok ud.Jeg har ellers tidligere altid haft for mange agurker.

4 af 4 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Mette Lund, 30. juni 2020 kl. 13.16

Hvad søren gør jeg mon forkert? Bladene ser sunde nok ud.Jeg har ellers tidligere altid haft for mange agurker.

Nyt svar til emnet »Agurker- opdatering«

Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.

Brugernavn (e-mail-adresse):

Her er du: Forsiden > Forum > Drivhuset > Agurker- opdatering

Søg:

St�t Havenyt.dk

Til forsiden…

Besøg Landsforeningen Praktisk Økologis hjemmesider