Forum

Cresting til drivhus

  Skriv nyt svar | Rapportér

Skrevet af: Tina Clausen, 19. juli 2021 kl. 12.40

Hej.
Jeg har bestilt et Halls drivhus på 6,2 m2. Jeg ønsker at sætte cresting på taget, men har hos Juliana fået at vide, man ikke kan købe cresting til den type drivhus ... Mon nogen her evt har samme type drivhus og har fundet cresting, der kan passe til (jeg er ikke rigtig klar over, hvor det påsættes !)
Mvh Tina

1 af 5 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Tina Clausen, 19. juli 2021 kl. 12.41

* hvordan det påsættes, mener jeg ..... :)

2 af 5 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Søren Duun, 19. juli 2021 kl. 19.48

Hvis jeg har læst det du skriver rigtigt så kan du ikke få cresting til dit Juliane drivhus. Men vil gerne vide om man kan få det til dit drivhus, selvom Juliane oplyser at de ikke forhandler dem.

Hvis Juliane ikke har dem tror jeg at du skal have fat i en smed, der kan fremstille dem specielt til dit drivhus. Hvorfor Juliane ikke kan levere dem kan der være flere grunde til måske har de ikke kunne sælge dem.

3 af 5 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Tina Clausen, 19. juli 2021 kl. 20.30

Hej S. Duun.

Tak for din idé :) Juliana sagde, de ikke findes til Halls drivhuse. Men det kunne være, der var andre Halls drivhusejere her, som evt. har erfaring med, et andet mærke af en cresting, der kan passe/tilpasses til et Halls drivhus ... men ellers må jeg have fat i en smed !

Mvh Tina

4 af 5 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Søren Duun, 19. juli 2021 kl. 20.56

Jeg kunne godt forestille mig at de var specielt fremstillet til visse typer drivhuse og derfor ikke passer til andre. Det er designeren af drivhuset, der sikkert har bestemt det. :-)

5 af 5 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Tina Clausen, 19. juli 2021 kl. 21.31

Ja, det tænker jeg, du har ret i :)

Vh Tina

Nyt svar til emnet »Cresting til drivhus«

Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.

Brugernavn (e-mail-adresse):

Her er du: Forsiden > Forum > Drivhuset > Cresting til drivhus

Søg:

St�t Havenyt.dk

Til forsiden…

Besøg Landsforeningen Praktisk Økologis hjemmesider