Forum

Montering af drivhus

  Skriv nyt svar | Rapportér

Skrevet af: Bente Røsling, 20. august 2023 kl. 19.53

Hej alle I drivhusnørder! Kan nogen mon sige mig, hvor man henvender sig, når man har brug for en person, som kan stille et drivhus op? Det er jo desværre ikke alle producenter, der også tilbyder montering eller kan henvise til en passende fagmand.

1 af 3 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Søren Duun, 20. august 2023 kl. 21.45

Hej Bente.

Hvis ikke man har et familiemedlem eller nogle venner, der kan hjælpe og har forstand på opsætning af det er man mildest talt på herrens mark. Jeg er medlem af forskellige facebook grupper, hvor der tit er nogle, der tilbyder hjælp til forskellige håndværks opgaver, men bare ikke til opsætning af drivhus. Så jeg kan godt forstå at du leder forgæves...

Jeg var heldig at min mors mand kunne hjælpe mig.

Jeg vil foreslå dig at prøve herigennem eller via facebook grupper, hvor man hjælper hinanden, at finde en person,der i mod betaling kan hjælpe dig. Du skal nok regne med at det kommer til at koste dig nogle penge, hvis altså du skal have en fremmed til at hjælpe dig ... Er det derimod et familiemedlem koster det lidt frokost og eftermiddagskaffe.

Har du evt prøvet at google drivhusopsætning ? Hvis du kan få en fast pris vil det hel klart være det bedste....

2 af 3 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Søren Duun, 20. august 2023 kl. 21.56

Hej Bente

Der findes forskellige firmaer, som imod betaling, tager rundt og opsætter drivhuse hos folk. Jeg ved ikke hvor stort dit drivhus er, men kontakt dem og få et tilbud ( altid på skrift) så ved du hvad du har at gøre med.

Redigeret af administrator 21. august 2023 kl. 9.32.

3 af 3 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Bente Røsling, 22. august 2023 kl. 12.17

Hej, tak for tippet, det var lige det rigtige søgeord.

Nyt svar til emnet »Montering af drivhus«

Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.

Brugernavn (e-mail-adresse):

Her er du: Forsiden > Forum > Drivhuset > Montering af drivhus

Søg:

Støt Havenyt.dk

Til forsiden…

Besøg Landsforeningen Praktisk Økologis hjemmesider