Skrevet af: Anette Schulz Petersen, 18. januar 2026 kl. 14.54
Hej alle
Jeg vil høre, om der er nogen, der har erfaring med dette drivhus fra Dancover: ACD Orangeri, drivhus Glas, SOPHIE 22,6m², 5,93x4,51x2,59m, Sort?
Jeg overvejer at købe enten det eller et Thor drivhus fra Scandic Greenhouse. Jeg har været ude at se på det drivhus fra Scandic Greenhouse, og det så ud til at være god kvalitet. Men det fra Dancover er lige lidt billigere, så det er jeg jo også fristet af.
Begge drivhuse har aluminiumsstel og 4 mm sikkerhedsglas, og jeg kan ikke ud fra hjemmesiderne se nogen forskel i kvaliteten. Desværre kan man ikke se Dancovers drivhus i et showroom, så jeg føler, det er lidt risikabelt at satse på deres model.
Men det kunne jo være, der var nogen her, der har gode erfaringer med modellen fra Dancover? Eller som måske vil advare mod modellen fra Scandic Greenhouse. Jeg krydser fingre for, at nogen vil dele deres erfaringer. På forhånd tak :-)
Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.