Forum

Driv tilbehør

  Skriv nyt svar | Rapportér

Skrevet af: Hanne, 2. maj 2007 kl. 21.20

Jeg leder efter drivhus tilbehør til rimelige priser. Lige nu leder jeg efter glasholdere. I det lokale byggemarked tilbyder de en lille pakke med 15 små metalstumper til 49,–. Dvs 3,25 pr stk. Det er da vildt dyrt.

Kan man få 100 stk pakker til rimelig pris et eller andet sted?

Lige eksperimenterer jeg med at klippe et spændebånd i små stykker á ca 5,5 cm og klemme dem sammen omkring to malerpinde – og jeg tror det virker. Der er 2m spændebånd á 37,– og der bliver 36 stk, så det er en pris på ca 1,– pr stk.

1 af 2 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Erling Sørensen, 6. maj 2007 kl. 9.15

Hej Hanne.

Jeg har ca. 50 rustfrie glasfjedre, anvendt til Julianedrivhus Gartner 1800 – ca. 20m2. Er silliconen tør, kan glasset sagtens bæres uden holdere.

2 af 2 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Ellen Møller, 18. maj 2007 kl. 12.51

Jeg har et ældre Eva drivhus, hvor der skal skiftes flere stykker glas. Jeg mangler nogle af de små metalfjedre til at holde glasset. De ligner ikke de fjedre, man ellers ser, er der nogen, der ved, om man kan bruge andre typer? eller hvor man kan få Eva-fjedre?

Mvh Ellen

Nyt svar til emnet »Driv tilbehør«

Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.

Brugernavn (e-mail-adresse):

Her er du: Forsiden > Forum > Drivhuset > Driv tilbehør

Søg:

Støt Havenyt.dk

Til forsiden…

Besøg Landsforeningen Praktisk Økologis hjemmesider