Skrevet af: Jens Ledet, 10. maj 2010 kl. 10.58
Hejsa. Jeg har plantet en masse mellon planter, og de er også kommet fint op. de er vel ca 10-15 cm høje nu. Alt er gået godt indtil nu hvor de begynder at visne/krølle i bladene.
Jeg har lagt et billede ved. Hvad kan det være? Jeg har haft en af dem oppe for at se om der var rødder over det hele så de skulle pottes om. Men det er der ikke.
Jeg har dog heller ikke gødet ret meget 1 gang tror jeg, og så i dag. de står stadig i stuen i syd vinduet da jeg ikke tør have dem i drivhuset. Ved siden af står mine agurker, og de har det helt fint. det er jord fra samme sæk de står i så det er ikke fordi agurkerne har bedre jord.
Mvh Jens
Skrevet af: Jens Ledet, 10. maj 2010 kl. 10.59
Her er et billede mere
Skrevet af: J. H., 11. maj 2010 kl. 4.44
Hej Jens.
Det kan meget vel, have noget med temperaturen at gøre, måske står de for koldt.
Melonplanter har det bedst ved 20 grader (også om natten) dvs jorden ved rødderne skal også helst have samme temperatur. Prøv at læg et termometer i vindueskarmen.
Skrevet af: Jens Ledet, 11. maj 2010 kl. 10.37
Ja du kan da have ret i at der jo nok ikke er 20 grader om natten i vinduet, så må jeg flytte dem væk fra vinduet om natten.
Mvh Jens
Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.