Skrevet af: Thomas Hollitsch, 24. maj 2010 kl. 19.54
Jeg er så heldig at jeg har fået et 2,5x2,5 drivhus - gratis. Mod at jeg selv piller det ned.
Er der noget jeg skal tage højde for når jeg piller det ned??
Kan jeg tage det ned i 4 sektioner + tag????
Tak for hjælpen ;.)
Skrevet af: Svend Høst, 24. maj 2010 kl. 22.25
Du skal bare tage glassene ud så vejer aluskelletet næsten ingenting , du behøver ikke at skille det af, det er lige til at sætte op på ladet af en mindre lastbil.
Mvh. Svend Høst
Skrevet af: Thomas Hollitsch, 24. maj 2010 kl. 22.34
Takker Svend.
Påtænker nu at hente det med en trailer og da traileren ikke er 2,5x2,5 så skal jeg jo reducere i volumen. Og her tænkte jeg om det kunne svare sig at skille i sektioner eller i "atomer". Fornoder at der kun bruges bolte til samling.
Skrevet af: Svend Høst, 25. maj 2010 kl. 9.13
Du skal hvis du ikke kan flytte skelletet i et stykke , skille det i så store dele som muligt , husk at mærke glassene (tag, væg, gavl osv)
Mvh. Svend Høst
Skrevet af: Hanne I Glostrup, 25. maj 2010 kl. 23.26
Vores gode venner fik fornylig vores genbos drivhus. Og det blev kørt hjem på en almindelig trailer. Der blev lagt to længter på tværs i drivhusets bredde og så blev det suret godt fast.
De kørte selvfølgelig ikke så hurtigt hjem med det og der var sat klude i alle hjørner. Det var ikke så langt.
Jeg garanterer ikke at det er lovligt :-) Men det fungerede ihvertfald fint. Glassene var selvfølgelig taget ud så det kun var alu-skellettet.
Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.