Skrevet af: Birgit H., 18. juli 2010 kl. 14.55
Jeg vil høre om nogen kan give mig en god grund til eller til ikke at ha sokkel under mit drivhus som jeg skal ha. Det blæser ikke så meget der hvor det skal stå så jeg overvejer om det er nok at kun at støbe hjørnerne.
Jeg skal ha kapilærkasser til mine planter da jeg ikke altid kan komme ud i drivhuset hver dag. Men har læst om nogen som har gravet deres kapilær kasser ned så de kun er 5 cm over jorden så kan ik behøver kigge på de hvide kasser, istedet for at købe skjulere. Er der nogen der har erfaring med dette? Og kan kasserne holde til dette?
Håber nogen kan hjælpe
Skrevet af: Anja Egeriis, 18. juli 2010 kl. 18.38
Hvis du ikke skal bruge drivhuset om vinteren, vil jeg mene, at det er nok at støbe i hjørnerne og måske en gang mere på hver af langsiderne...
Jeg kender ikke så meget til kapillærkasser, men man får jo 30 cm ekstra dyrkningshøjde, hvis de bliver gravet ned, og det er jo en fin ting!
Skrevet af: Birgit H., 18. juli 2010 kl. 19.03
hejsa nej jeg har ik planer om det skal bruges om vinteren ud over til opbavaring af havemøbler og evt. Til planter der ik skal ha den hårdeste frost. Regner med den ene eller to krukker kommer i drivhus med noget isolerende omkring.
Meningen er jeg vil bruge drivhuset til sommerplanter (tomat og agurt og melon) og til at kunne sidde i og hygge mig med min familie
Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.