Forum

Kvalitet på drivhuse

Skriv nyt svar | Rapportér

Skrevet af: Halle Sørensen, 27. oktober 2010 kl. 19.46

Hej.
Håber der er nogen som kender lidt til de forskellige leverandører af drivhuse. Vi vudere enten Botanica eller Helios fra pavillon danmark. Vi har været på deres udstilling i middelfart hvor de begge er udstilt og det er da dejligt at kunne gå og "rykke" lidt i profilerne, ikke ?
Umiddelbart er der ikke nogen tvivl, Pavillon Danmarks modeller virker meget stærkere, men er der nogen her i forumet som har erfaringer med disse 2 firmaer ?
Takker for evt svar.
Jane

1 af 8 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Anja Egeriis, 27. oktober 2010 kl. 22.08

Hej Jane -

jeg har ingen erfaring med de to - men det er jo ikke billige huse, så de er helt sikkert fine!

Har du set på Euro-Serres drivhuse hos Willab Garden i Greve?

willabgarden.dk/vaxthus.asp?AvdID=124

Jeg har et af dem, og kvaliteten er helt i top.

mvh
Anja

2 af 8 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Halle Sørensen, 27. oktober 2010 kl. 22.29

Tak for dit svar, det ser fint ud, jeres drivhus.
Mvh
Jane

3 af 8 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Mogens Madsen -Den Gamle Gartner, 28. oktober 2010 kl. 17.40

- juliana er også godt -

4 af 8 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Bente Madsen, 1. november 2010 kl. 11.35

Hej Jane
Jeg har et Helios på godt 16 kvm. Det er jeg meget glad for. Det er meget stabilt, der er ikke noget, der giver sig eller klaprer. Det er håndværkere fra Pavillon, der har monteret det. Hvis jeg skulle komme med en lille kritik er det døren. Der er dobbeltskydedør, hvilket er enormt praktisk, men det er klart, den lukker ikke så godt som en hængslet dør. Når det blæser meget kan vinden rykke lidt i døren.
mvh
Bente

5 af 8 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Tom Svindal, 1. november 2010 kl. 22.45

Hei Bente

Den hagen så flott ut. Skulle gjerne sett flere bilder

Mvh Tom

6 af 8 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Christian Svanehøj, 5. november 2010 kl. 19.24

prøv at se drivhuse.blogspot.com

7 af 8 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Christian Svanehøj, 5. november 2010 kl. 19.51

hej anja og bente kunne i ikke godt sende nogle billeder , af jeres nydelige huse både inde og udfra
christian@svanehoej.dk

på forhånd tak

8 af 8 Skriv nyt svar | Link | Rapportér

Skrevet af: Halle Sørensen, 10. november 2010 kl. 19.25

Hej alle.
Tusind tak for alle de fine indlæg. Vi har nu været hos Pavillon Danmark og Villab. Det er nok Bente og Christians skyld (tak til Jer), at valget gik til Pavillon Danmark, Helios Orangeri, 17m2. Nu glæder vi os til at få leveret vores. Og ja christian, Villab og Pavillon Danmark ligner ret meget hinanden, men min mand var ikke i tvivl, profilerne fra P.D er en del kraftigere, det skriver du jo også på din blok.
Det ser utrolig flot ud ,Bente, i må sandelig nyde jeres drivhus og de omgivelser.
Endnu engang tak til alle for de fine svar.
Jane S.

Nyt svar til emnet »Kvalitet på drivhuse«

Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.

Brugernavn (e-mail-adresse):

Her er du: Forsiden > Forum > Drivhuset > Kvalitet på drivhuse

Søg:

Støt Havenyt.dk

Til forsiden…

Besøg Landsforeningen Praktisk Økologis hjemmesider