Skrevet af: Helene Weis-Olsen, 29. maj 2011 kl. 6.10
Hej.
Denne er vist lige til at gå til og så dog. Jeg har for første gang både tomater og agurker i mit drivhus. Men alt hvad man læser, fortæller jo om de forskellige forhold de to kræver. Hvordan klarer I at de begge udvikler sig godt? Set i forhold til, at de kræver hver deres?
Kunne en løsning være, snart at plante tomaterne udendørs? Så jeg kan holde drivhuset fugtigt?
Venter spændt.
Helene Weis-Olsen
Skrevet af: Anja Egeriis, 29. maj 2011 kl. 8.31
Hej Helene -
det er rigtigt, at i den perfekte drivhusverden ville man have f.eks. to drivhuse til hver sin ting...
Men i den virkelige verden dyrker vi stort set alle sammen agurker og tomat i samme drivhus, og de trives fint... Hvis man har mulighed for at holde agurkerne i et hjørne for sig selv og ikke åbne vinduet lige over dem, kan man gøre det - jeg tager slet ikke hensyn til deres forskelligheder og får et fint udbytte alligevel.
Så det synes jeg ikke, at du skal tænke så meget over - bare nyde dine planter og din høst, når den kommer!
mvh
Anja
Skrevet af: Helene Weis-Olsen, 29. maj 2011 kl. 11.09
Hej Anja
1000 tak for svar. Det gør jeg bare så.
Helene
Du skal være logget ind som bruger, før du kan deltage i forummet på Havenyt.dk. Er du ikke allerede oprettet som bruger, kan du oprette dig som bruger her.